Cookie-instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze cookie- en privacy-policy .

U kunt hieronder uw cookie-instellingen kiezen en accepteren:

Burgerzaken

Een goed ingericht klantcontactsysteem (KCC-systeem) is noodzakelijk om vragen van burgers snel te beantwoorden en af te handelen. Wij helpen u bij een goede inrichting van uw KCC-systeem en het verkrijgen van een totaal klantbeeld. Bijvoorbeeld door informatie uit het KCC-systeem te combineren met informatie uit diverse taakspecifieke applicaties. Ook helpen wij u graag bij het maken van een digitaliseringsslag, zodat uw KCC-medewerkers nog efficiënter kunnen werken. Veel zaken die nu nog aan de balie of telefonisch plaatsvinden kunnen ook digitaal worden afgehandeld. Solviteers heeft veel ervaring met zaaksystemen, het digitaliseren van processen en het verbeteren van uw informatievoorziening.

dame-rood-haar-slider2
consultancy-2a

Wij hebben kennis van wet- en regelgeving, werkprocessen en de meest voorkomende applicaties


Enkele applicaties die wij ondersteunen zijn: 

  • Burgerzaken: Key2Burgerzaken, Key2Begraven en klantcontactsystemen.
  • Zaaksystemen: JOIN (Decos), Suite4Publieksdiensten (Centric), InProces (Brein), Djuma (Circle Software) en Corsa (BCT).

Neem direct contact op met één van onze specialisten

Patrick Boonman

Accountmanager

+31 (0)6 429 397 28

patrick.boonman@solviteers.nl